zondag 5 juni 2011

Bruilofttt

Hoihoi!
Vrijdag was de bruiloft van mijn papa. Het was echt super! Ik heb mijn neef en nicht weer eens gezien en binnenkort ga ik een weekend naar ze toe in Scheveningen. Alles was helemaal super. Alleen begon de dag niet echt heel goed. Papa had mijn kleren al mee naar het hotel genomen waar we die nacht sliepen. En hij wist niet dat de schoenen in een aparte doos zaten. Dus toen ik in het hotel aan kwam om half 4 was ik helemaal aangekleed haren gemaakt make-up gedaan. En toen kwam ik erachter dat ik geen schoenen had. Papa kon niet meer terug rijden want om 4 uur begon de ceremonie. Toen ben ik maar op m'n ballerina's gegaan.. Toen we bij de locatie aankwamen waar we moesten zijn, zei mijn tante; schat ik heb nog een paar schoenen voor je. Dus was alles toch nog goed gegaan hihi. Na een super avond en een mooie ceremonie lag ik dan eindelijk om half 4 in bed. Ik ben nu nog steeds kapot moe, maar ik kan niet slapen van de warmte..
Liefs xxx Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten