vrijdag 15 april 2011

Blackberry enzo

Al niet meer iets gepost... Sinds ik op ihb zit heb ik veel minder tijd, en kan ik dus ook veel minder op de pc ofzo. Op school gaat het nu wel al iets beter, hopelijk haal ik het allemaal nog. Gisteren was me mobiel afgenomen door mevrouw van dehn omg ik ben er nu dus echt achter gekomen dat ik niet zonder me mobiel kan, eigenlijk is het gewoon te erg voor woorden. Ik heb een verslaving aan me Blackberry haha! Binnenkort ie ardennenkamp, en als me gedrag op school niet beter word mag ik niet mee :( maarja het lijkt me echt super vet, 3 dagen zonder ook maar iets van luxe ofzo. Ook dan moet ik drie dagen zonder me Blackberry maarja dan zijn wel heel veel vrienden gewoon bij me. Zo nu gs ik weer verder met mijn Duits boekje! De volgende meer dat in iets zal posten zal nog wel even duren,
Liefs xxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten