vrijdag 20 mei 2011

Long time ago

Poeeeh wat heb ik allang niet meer geblogt zeg!
Ik had gewoon echt geen tijd meer haha. Ik ben 2 weken geleden een weekje naar Mallorca geweest en het was echt super! Het enige jammere was dat het in Nederland warmer was dan in Mallorca...
Het zijn nog maar 4 weekjes tot de vakantie, dus nog 4 weekjes hard werken. Ik heb net gesprek gehad met meneer Van der Weerden. Ik mag naar 3 havo, wat een opluchting zeg. Ik moet wel nog even goed me best doen en me gedragen in de les. En dan laten ze me naar 3 havo gaan. Ik ben zo blij!!
Morgen ga ik op Ardennenkamp, en ik heb er echt heel veel zin in. Meike, Aliki en ik hebben shirtjes bedrukt met de tekst: echte meisjes in de Ardennen. Het wordt helemaal top haha! Ik weet alleen nog niet hoe ik het 3 dagen zonder iPod en BlackBerry. Ik denk dat ik mijn BlackBerry toch maar stiekem ga meenemen.. Ik ga maar eens stoppen met bloggen en lekker gezellig naar IHB #nottt.
                                                             Liefs xxx Noor


Geen opmerkingen:

Een reactie posten