donderdag 26 mei 2011

Ardennenkamp

Hoihoi!
Het was zoooo leuk in de Ardennen. We moesten de eerste dag wel negen uur lopen tot dat we eindelijk op de plek aankwamen waar we moesten zijn. We mochten binnen of buiten slapen. En wij sliepen buiten, het was heel gezellig en super grappig. Ik werd opeens wakker en het regende dus wij in een tipi gaan liggen. Toen kon ik dus echt niet meer slapen, en het ergste was ik moest heel nodig naar de wc en er was geen wc. Het enige wat er was, was een steen. En ja hoor toen ben ik daar maar op gaan zitten hahaha! De tweede dag gingen we vlot varen en surveivelen. Het vlot varen was erg koud, en het surveivelen was heel erg eng. Daarom heb ik het abseilen en het lopen van een stijle muur naar onder ook niet gedaan. Ik was irriteerde me wel aan iemand, het is zo vervelend als iemand als een hondje achter je aanloopt. En dat had ik dus het hele weekend... 'S avonds gingen we weer boven slapen en moesten we eigen tenten bouwen. Ik sliep met 3 jongens in een tent omdat Aliki buiten ging slapen haha. Achja het was wel heel gezellig, ook al hadden die drie jongen een beetje gaytrekjes. De derde en laatste dag zouden we nog 4 uur terug gaan lopen. We zouden dan opgehaald worden met de bus. Maar meneer Packbier was zo slim en deed kop of munt ergens waar hij de weg niet meer wist. Dus wat al te verwachten viel, we liepen verkeerd. Hebben we 3 uur voor niks gelopen want we kwamen weer precies uit waar we begonnen waren. De leraren hebben toen de bus gebeld en gezegd dat ze ons daar waar we waren op moesten komen halen. Het was echt een geslaagd weekendje! En dit weekend wordt weer helemaal top, want we gaan naar Amsterdam met mama! (:
Liefs xxx Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten